Gdy Twój sklep internetowy jest kompletnie zły

Gdy Twój sklep internetowy jest kompletnie zły to jest katastrofa.

Jeszcze większa katastrofa jest wtedy kiedy nawet nie wiesz, że masz kompletnie zły sklep.

Ok.

Ludzie wchodzą. Ludzie robią zakupy. Ludzie generują Ci przychód.

Niby wszystko się zgadza ALE…

… co byś powiedział gdybyś dowiedział się, że tak naprawdę przez to, że wydajesz teraz jakie śmieszne pieniądze na swój sklep internetowy w modelu saas i niby wszystko gra bo jest tanio i dla przypomnienia powiem, że „ludzie przecież kupują” to właśnie przez to, że połasiłeś się na tani sklep internetowy to teraz Twój przychód jest nieadekwatny do możliwości Twojego biznesu?

Jestem teraz w momencie prowadzenia projektu SEO dla pewnego sklepu internetowego.

Projekt zapowiadał się idealnie. Wiele błędów na dzień dobry do poprawy pozwalały wyrokować ponadnormatywne wzrosty ruchu po wdrożeniu optymalizacji.

Właśnie.

Po wdrożeniu optymalizacji.

Przystępując do projektu nie wziąłem pod uwagę faktu, że tego akurat sklepu internetowego nie da się praktycznie zoptymalizować.

Klientka nie ma pieniędzy na programistę a firma dostarczająca oprogramowanie ma w dupie i oferuje badziewny produkt. Tani.

I o to doszliśmy do momentu, w którym my kopiemy dół a ktoś zza naszych pleców ten dół regularnie zasypuje. I tak o to wygląda nasza przygoda z tym jednym projektem ecommerce.

Czeka mnie ciekawa rozmowa z klientką na temat zmiany sklepu. Argumentów mam wiele.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *